روان شناس بالینی و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و عضو شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور است. وی مدرک فوق دکترای سکس تراپی را از دانشگاه لندن و دکترای روانشناسی بالینی را از همین دانشگاه اخذ کرد؛ او مبدع رویکرد پارادوکس درمانی (ptc) است و در حوزه های رفع اختلالات اضطرابی خانواده درمانی، سکس تراپی فعالیت میکند.
دکتر بشارت چند سال متوالی بهعنوان پراستنادترین دانشمند ایرانی در حوزه علومانسانی معرفی شده است.
– دکتری روانشناسی بالینی از دانشگاه لندن انگلستان
– فوق دکترای سکس تراپی از دانشگاه لندن
– اختلالات اضطرابی
– خانواده درمانی
– سکس تراپی
– روانشناسی بالینی
– ابداع مدل نوین پارادوکس درمانیptc
– برنده جایزه بین المللی elsevier-scopus در سال ۱۳۸۶ به عنوان محقق برتر ایران در حوزه علوم انسانی
– پرتولیدترین پژوهشگر ایرانی در حوزه علوم انسانی در سال ۱۳۹۵ بر اساس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
– دو دوره پژوهشگر نمونه ملى در جشنواره پژوهش دانشگاه تهران
– داور جشنواره بین المللى فارابى ويژه تحقيقات علوم انسانى و اسلامى
– بیش از ۲۰۰ مقاله داخلی و بینالمللی در مجلات علمی معتبر
دکتر علی صاحبی پس از اخذ فوق مدرک دکتری خود به مدت هشت سال به عنوان استاد روانشناسی بالینی در دانشگاه فردوسی مشهد فعالیت کرد. او در سال ۲۰۰۶ به جنبش روانشناسی مثبت نگر تئوري انتخاب و مؤسسه واقعیت درمانی ویلیام گلسر پیوست و هم اکنون به عنوان مربی ارشد و عضو هیئت علمی مؤسسه فعالیت می نماید. سرانجام او در سال ۲۰۰۸ با دریافت مجوز رسمی از دکتر ویلیام گلسر، مرکز آموزش واقعیت درمانی ایران را بنیانگذاری کرد.
– دکتری روانشناسی بالینی از دانشگاه New South Wales
– فوق دکتری اختلالات وسواس از کلینیک اختلالات اضطرابی دانشگاه سیدنی
– فوق تخصص اختلالات اضطرابی و وسواس
– استاد و مدرس کارگاه های عملی واقعیت درمانی
– استاد و مدرس کارگاه مدیریت زندگی خود و کوچینگ زندگی
– مربی ارشد موسسه واقعیت درمانی گلسر
– استاد دانشگاه New South Wales
– استاد دانشگاه Sydney University
– نویسنده و مترجم بیش از ۴۰ عنوان کتاب علمی در حوزه روانشناسی
– گذراندن دوره شناخت درمانی زیر نظر آلبرت آلیس
– گذراندن دوره طرحواره درمانی زیر نظر جفری یانگ
دکتر محمود محمدیان عضو هیات علمی دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی در مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتراست. وی سخنران و مدرس کارگاه ها و همایشهای متعددی برای شرکتها و سازمانها و عضو هیات داوران جشنواره بسته بندی مواد غذایی در سازمان توسعه تجارت است و مشاوره بازاریابی و برندینگ را در شرکت های متعدد و بانک های بزرگ برعهده دارد.
– دکتری تخصصی مدیریت بازاریابی
– عضو هیات موسس و عضو سابق هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران
– دبیر علمی کنفرانس بین المللی بازاریابی
– عضو هیات تحریریه مجله های مختلف از جمله مجله علمی و پژوهشی مطالعات مدیریت و تحول، مربوط به دانشگاه علامه طباطبایی
– تالیف و ترجمه بیش از بیست کتاب پرفروش در حوزه بازاریابی و برندینگ
– تدوین نقشه جامع علمی بازاریابی کشور در دانشگاه ها
– استاد راهنما، مشاور و داور برای مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه تربیت مدرس، امام صادق، آموزش مدیریت دولتی، تهران
دکتر وکیلی مشاور بازاریابی استراتژیک و تحول سازمانی و مربی توسعه فردی مدیران و صاحبان کسب و کار بوده و مدرس زمینه های تحلیل رفتار مشتری، مشاوره مدیریت، توسعه فردی و موفقیت و سنجش استعداد تدریس است.
– کارشناسی رشته مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف
– کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه صنعتی شریف
– دکتری مدیریت بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی
– مشاور بازاریابی استراتژیک و تحول سازمانی
– مربی توسعه فردی مدیران و صاحبان کسب و کار
– تدریس در زمینههای:
تحلیل رفتار مشتری
مشاوره مدیریت
توسعه فردی و موفقیت
سنجش استعداد
– کارآفرین و منتخب ملی جشنواره کارآفرینی
– مولف و مترجم بیش از ۲۰ کتاب در حوزه مدیریت و توسعه فردی
– بنیانگذار آکادمی «خاص باش»
دکتر معتمدی دکترای مدیریت بازرگانی خود را در گرایش سیاست گذاری استراتژیک گذرانده است. او بطور تخصصی به عنوان مدیر یا مشاور در حوزه منابع انسانی مشغول به فعالیت است. نگارش کتاب ها و مقالات تالیفی ایشان در زمینه های مدیریت کسبوکار و توسعه برند کارفرمایی و ترجمه کتاب ۲۶ گام تا بهشت در همراهی با دکتر احمد روستا توسط ایشان انجام شده است.
– دکتری مدیریت بازرگانی با گرایش سیاستگذاری استراتژیک
– عضو سابق هیئت علمی دانشگاه پیام نور
– مدیر منابع انسانی شرکت پدیده شیمی قرن
– نماینده مدیر عامل و معاون بازاریابی و مدیر منابع انسانی شرکت تیپاکس اکسپرس پارس
– مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت بیسان گروه طرفه نگار
– معاون منابع انسانی هلدینگ نوآوران
– رییس جذب و برنامهریزی نیروی انسانی و آموزش گروه صنایع استیل البرز و هفت الماس
حامد ابقا با داشتن دکترای حرفهای مدیریت کسبوکار و سالها تجربه در زمینه مشاوره و برندسازی، رییس «اتاق بینالمللی جوانان تهران (JCI)»، راهبر تیم تولید محتوای «راهِبرد»، مدیر کمیته برند مرکز مشاوره «ماهان»، رییس هیئت مدیره شرکت «بهسنگ»، مدیر برند کلینیک تخصصی «قلب شما»
مدیر برند «باکارزی» (شهر نقشآفرینی مشاغل کودکان) و سردبیر نشریه تخصصی «اقتصاد و دریا»ست.
– کارشناسی الکترونیک
– کارشناسی ارشد مکاترونیک
– دکترای حرفهای مدیریت کسبوکار
برگزیده جشنواره بینالمللی خوارزمی، مسابقات ملی رباتیک و دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه صنعتی امیرکبیر
و دبیر اجرایی مسابقات «طراحی بازی پست» و نشست «تهران بلو» و مخترع برگزیده مرکز تحقیقات مکاترونیک
مدرس دورههای مدیریت برند و برندسازی شخصی، نوروبرندینگ، سواد رسانهای، ایدهپردازی، خلاقیت و نوآوری نظام یافته در موسسات آموزش عالی و سازمانی
. مدیر عامل شرکت «کاما»
. مدیر طرح و توسعه «صنایع ظفر»
. طراحی، اجرا یا مشاوره برند و بازاریابی هلدینگها و برندهای فاخر، گشتاسب، رامک، عظام، مپنا، معاونت برنامهریزی ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات، نیروی دریایی ارتش، صاایران، تیپاکس، اکتیو، تینکست، تیهاب، نوراموتور، آریان جام، سپهر، پارسیان داده اترک، اسپیکا، صنایع ظفر، رادین، پاتر، گنجینه، موازی، زیتون، باماهاس، نوین نقش، گل مریم، روکایا، زردینه، ایلیاتک، آرلو، فاراوال، فارااستون، ونول، بادبان، نوین نقش ماندگار کیش، هزار و یک نقش، پتروفریک، گالفیپت، سیریز و کلینیکهای حوزه درمان.
این همایش درباره مدیریت کسب و کار در حوزه روانشناسی است. رویکرد اصلی همایش بررسی چالشهای روانشناسان در تبدیل مهارتهای روانشناسی به یک کسبوکار حرفهای است.
در همایش، تخصص روانشناسی به مثابه کسبوکاری حرفهای مورد بررسی قرار میگیرد. محورهای این همایش بر مبنای ساماندهی و مدیریت کسبوکار، تعیین اهداف و ارکان جهتساز یک کسبوکار در حوزه روانشناسی و معرفی تکنیکهای مختلف در این مسیر به شرکتکنندگان است. ازجمله تکنیک های مورد بررسی در این همایش، تکنیکهای بازاریابی، جذب و نگهداشت منابع انسانی، مدیریت سرمایه و مدیریت مالی است.
ایده اصلی در همایش، ایجاد ذهنیتی کسبوکار محور در روانشناسان است. آنها به این ترتیب یاد میگیرند که یک کلینیک مشاوره روانشناسی یا حتی جلسات مشاوره خود را چگونه از دید یک حرفه درآمدزا نگاه کنند و از چه روشها و با کمک چه مهارت ها و نیروهایی، باعث بهبود و پیشرفت کسبوکارشان در زمینه روانشناسی شوند.
شبکه سازی در زمینه روانشناسی و مدیریت کسب وکار در این همایش، مانند هر رویداد حضوری دیگری به روانشناسان در ساختن روابط حرفهای خود کمک خواهد کرد.
دانشگاه تربیت مدرس، جامع ترین دانشگاه تحصیلات تکمیلی در ایران است که با هدف تربیت کادر هیات علمی آغاز به کار کرد. در حال حاضر ۱۷ دانشکده و ۱۵ مرکز پژوهشی در این دانشگاه فعال هستند.
بر اساس گزارش ٢٠٢١ سیستم رتبهبندی URAP، این دانشگاه در بین ۵٠٠ دانشگاه برتر جهان قرار گرفته است.
همایش روانشناسی حرفهای ایران، در سالن جابربنحیان این دانشگاه برگزار میشود.
علی نیک سرشت، دانشجوی دکتری سال آخر روانشناسی شناختی، گرایش شناخت اجتماعی است. وی در حال حاضر روانشناس سازمانی مجموعه اتوشناس و اتوخسروانی و مدیر آکادمی اتوشناس است و با سازمان های مختلف در حوزه آموزش و برگزاری کارگاه های اختصاصی حوزه روانشناسی سازمانی همکاری دارد. وی سابقه مدیریت در کلینیک مستانه و مدیریت دپارتمان روانشناسی سازمانی موسسه روانشناسی مهر مستانه را در کارنامه خود دارد
پس از تکمیل فرم ثبت نام و پرداخت هزینه ورودی همایش روانشناسی حرفه ای ایران ۱۴۰۲ مطابق اطلاعات تماس و نشانی مندرج در همین صفحه در تاریخ مقرر به محل برگزاری همایش مراجعه نمایید.
02142920
دبیرخانه: تهران، ابتدای کوی نصر (گيشا)، خیابان دوم، ساختمان شماره ۱۹ محل برگزاری: بزرگراه جلال آل اجمد، دانشگاه تربیت مدرس، سالن جابربن حیان
info@modat.ac.ir
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به موسسه آموزش عالی مدت می باشد.